Orka!

2009-12-31 @ 06:17:28
Skrev ett inlagg om idag, och redan da nar jag skrev det kande jag mig oinspirerad. Och sa rakade jag radera det! Hur dum far man bli?!?! Sa, whatever dudes. Tanker inte skriva om det. Jag skriver imorrn innan allt det galna borjar och jag inte har ngn tid att skriva alls. :)

Halla, jag vill ha en fin blogg. En fin design, med bilder pa mig sjalv osv... Hur faaan gor jag? Vem kan hjalpa mig??? Nar en blogg ar designad ser den finare ut, och mer valkomnande. Sa har som min ar, ar ju bara fult och trakigt juuu! Help me! Jag skulle jattegarna gora den sjalv, for jag ar valdigt picky. Men om ngn kan hjalpa mig att komma igang och sa!? Pleaseeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0