Money must be funny in the rich mans world...

2009-12-11 @ 04:33:08
Om jag vore multimiljonar, sa skulle mitt liv vara SA mkt enklare. Pa alla satt..

Det sags att lycka inte kan kopas for pengar, nej kanske inte men det bidrar fan till en stor del av lyckan iaf.






"I work all night, I work all day, to pay the bills I have to pay.
Ain't it sad?
And still there never seems to be a single penny left for me.
That's too bad.
All the things I could do if I had a little money.
It's a rich man's world."


Kommentarer
Postat av: Jen

Mmm pör du jobbar tåååå mkt!

2009-12-11 @ 21:50:21     URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Jag

hahaha! Nej, men min kille gor det!

2009-12-14 @ 01:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0