Helt ointressant!

2009-12-28 @ 15:41:55

Fordriver tiden lite innan den slar 10:00 am.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
 Guayana, via New York. Cayenne via Paris. (it's a french domestic flight!) En resebok hehe..


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En resvaska. Jag ska inte resa ngnstans, kan verka som det. Resebok, resvaska. Men det ar en slump bara. El ar det signs?? Pa att jag borde aka till Sverige snarast? Tal att tankas pa.. ;)


3. Vad var det senaste du såg på tv?
Beverly Hills 90210


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
09:56 (09:53, nastan!) ;)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Fagelkvitter i massor.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Den 26:e. Haha, har inte orkat ga ut sen dess. Och da satt jag i parken med massa kompisar och drack lite.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bio pa natet. Reserverade biljetter till Avatar.

8. Vad har du på dig?
Svart Michael Jackson t-shirt och svarta leggings.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Minns ej!

10. När skrattade du senast?
Igar, nar Jefri (min pojkvan) jagade mig runtomkring vardagsrummet for att kittla mig. Jag ar valdigt kittlig, och han tycker det ar roligt. haha.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En stor Stockholm - tavla och tva souvenir tallrikar fran Grekland och Cypern.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Hmm... I venezuela ser man ngt konstigt varje dag. Men inget jag kommer att tanka pa nu. Kanske en tjej i for stora higheels, och for kort klanning. Hon sag konstig ut. Som en tolvaring som har klatt ut sig.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ser det inte som en utmaning. Sa, inget.

14. Vilken var den senaste film du såg?
Bruno. Ni vet, en av Sacha Baron Cohens alias. Rolig, och skruvad som faaan!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj! Kan bli en laaaang lista. Men det forsta jag skulle kopa, 2 lagenheter. En har i venezuela, och en i sverige.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Att jag har en sjuk fobi for spyor, smarta och fetma. Bara mina absolut narmaste vet det.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Kan bli annu en lang lista. Men en sak star det, da skulle det vara att ta bort Chavez som president har i Venezuela. Skulle bli ett sa mkt battre land da.

18. Tycker du om att dansa?
Jaaa! I loves it!

19. George Bush?
Lika dum som Chavez. Han var ett konstigt val for president.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Flickan:
Jayme Pojken: Jason

Det gor inget om ni kopierar listan. Den ar inte min. Ni far garna gora det.
Nu ska jag ga och vacka min pojkvan.

09:56! (Den ar 09:53) Nastan. :)


Kommentarer
Postat av: Jen

Hahahahahahhahaha gillar speciellt punkt två och tolv hahhaha tolv kommer nog före tvåan hahah du e knäpp

2009-12-29 @ 17:37:56     URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0