Hair and pain!

2009-12-31 @ 14:05:59

Sitter har, kl ar 08:12. Har precis fixat mitt har, bara fonat och plattat. Det gjorde ont! Det brande lite och sen nar han drar borsten vid haret som tacker oronen sa skrapar borsten mot oronen gang pa gang och det gor svinont! Men vill man vara fin far man lida pin, som sagt. Borde ga och lagga mig och sova ngn timme till, men det ar inte sa latt. Ar inte somnig langre.

Sa igar, var jag i stan en snabbis. Kopte bara tva diadem, en med en sot fjaril pa och en med en ros. Och en rod fjarilsring som jag ska ha med min outfit. Har liksom redan kopt allt sen borjan av dec, thank god. K A O S pa stan.

Har fortf ingen aning om vad som hander inatt. Var festen ar, el ngt overhuvudtaget. Men vill inte planera. Det far bli som det blir.

Tankte ga och lagga mig och forsoka sova aven om jag inte kan, for annars vet jag att jag kommer att angra mig ikvall nar jag sitter dar och kanner mig dasig och bara vill till sangs och festkanslan inte infinner sig. Har hant forut, det ar inte som nar jag var 15 langre. Da brukade jag festa tva dar i rad fastan jag hade stigit upp 5 pa morgonen innan. Somn var inga problem. Nu ar somn ngt jag inte kastar bort bara sadar, I value it. Hehe... Blir sa, jag blir nastan inte ens full langre for jag klarar inte av baksmallan sen. Nar jag var 15 var det -"Baksmalla, vad ar det? Keep on partying"

NU ska jag ga och lagga mig. Far val give it a try, om det inte gar sa gar det inte.
I'll be back.




 
Har ar mina fina diadem jag kopte, och min fina ring. (Och mina ursnygga naglar!) ;)
sorry for bildkvaliten men orkade inte anstranga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0