:)

2009-12-04 @ 13:57:45
Igar fyllde jag ar, sa min mor och min pojkvan anordnade en liten middag for mig. Jattemysigt, och jag hade jattekul. Skrattade mkt, och njot i fulla drag. God mat, goda drinkar. Allt blev lyckat. Tack mamma och jefri.. :)


Sitter har, kl ar 08:20 am. Jag ar trott och vill sova, men vantar pa en pedikyrist(heter det sa?) som ska komma och pedikera my ass off. Sa dags nu, nagellacket pa tarna borjar fada away...
Efter det gar jag och lagger mig tror jag, om jag kan. ikvall tar jag nog det lugnt alltsa, sa javla trott. ikvall ska jag antligen fa se twilight!! Har kunnat se den narsom, men Jefri ville minsann oxa se den med mig. Min jobbiga neger pojkvan...

(bli inte offended ngn, det ar internt mellan mig och han! In case att ngn blir upprord el ngt larvigt.)

Tankte skriva mer men nu kom pedicure tanten sa vi hors senare... puss pa er!






 fodelsedagsmiddag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0