hetsigt!

2009-12-30 @ 01:21:02
javlar, vad trott jag ar. Skulle kunna dacka pa plats. Det ar inte latt att shoppa, och fa pedicure och manicure allt pa samma dag sa har nar folk ar helt ivriga infor nyar. FULLT i stan, och i alla frisorsalonger. Men fick allt gjort iaf. Skooont! Men imorrn maste jag stada, och sen ga och handla mat till nyarsmiddagen. Bla. :/ plus fa mitt har fixat. Det ar inte latt att vara snygg. ;) Blev iaf helnojd med mina tar och naglar.

Jag far min mens i borjan av jan, men symptomen borjar redan nu. Har alltid varit sa. Blir grinig och seg, godissugen och kanslig som faen redan 2 veckor innan. Kanner hur lattirriterad jag ar. Min kara mor gar mig pa nerverna. Men jag snaser inte at henne el sa, forsoker att inte ens visa min irritation for det ar ju anda inte hennes fel. Forsoker att inte ta ut mitt daliga humor pa ngn, men oj vad svart det kan vara ibland att inte gora det!! Jag far verkligen kampa emot. Da och da, pallar jag inte och sa snaser jag! Haha... Usch vad hemsk jag maste vara under min lingonvecka. El jag vet att jag ar det, for min pojkvan har bekraftat det. Hehe.. :P Och idag, tjejen som fixar mina naglar fick en trakig nyhet och sa borjade hon storbola. Jag blev skitradd forst, for hon laste ett sms och sa tog hon sig for ansiktet och borja stort tjura. Tydligen sa hade hennes svarmor dott, som hon var jattenara. Bara sa dar. Hon var inte ens sjuk. Laskigt alltsa, och stackars henne. Iaf sa fick jag pga min kommande mens lust att grina oxa. Men fick svalja hart. Kan ju inte borja grata sadar, dom skulle alla kolla pa mig och ba "eh... varfor grater DU?" Men SA sentimental blir jag. Grinar for minsta lilla, utan att overdriva. Det ar sjukt jobbigt.


Nu orkar jag inte skriva mer, ar for trott. Kl ar atta, och jag ska ga och lagga mig och sova. Har ingen kraft kvar.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Vad är ditt favoritplagg? =)

kramar!

2009-12-30 @ 16:17:05     URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack för "rösten" av min nyårsklänning=) Flest röster kom på 3:an och 5:an. Vilken klänning jag slutligen valt kan du se i mina inlägg=)=) Hihi kram, kram! <3

2009-12-30 @ 17:37:42     URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: Amis

Hej,

Superfin blogg! =)

Vill du vara med och tävla om 4 läckra ögonskuggor från MAC?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen avgörs på fredag.

God fortsättning!

2009-12-30 @ 21:07:42     URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Sebbe

sv: hehe de låter bra =)

kramar!

2009-12-30 @ 21:53:28     URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Oj, vad glad jag blir :D

2009-12-30 @ 22:53:30     URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0