Sa mkt grejer, sa lite tid!

2009-12-28 @ 13:37:46
Kanns som att jag har tusen grejer att gora men jag har inte det egentligen. Kl ar halvatta, och jag uppe pga min jobbiga sovandes pojkvan. Han gick och la sig runt 4 am, och vackte mig. Hatar att bli vackt for jag brukar ha svart att somna om da, men sa somnade jag om. Sen borjade hans j*vla mobil pipa halv sju pa morronen och da var det nog for mig, sa jag gick upp for det var omojligt att somna om. Spec nar jag blev sa irriterad. Han ligger och sover j*vligt gott. Men nio maste han vackas for han maste ga och fixa nagra viktiga saker, och tidigt for idag har jag sagt att jag vill ga se Avatar. Sa ar det bara.

Maste oxa till frisorsalongen harnere dar jag bor for att boka en pedicure, att den helst sker idag! For jag ska ha skyhoga strapheels, alltsa syns alla mina tar och da kan dom inte se ut som dom gor nu. Pinsamt. Och att fa sig en pedicure, det ar INTE en latt grej har i venezuela sa har nara 31. Da ar alla brudar pa frisorsalonger och fixar och trixar med allt man nu kan fixa pa en frisorsalong. Har, manicure, pedicure, har, vaxning, ogonbrynsplock, ja ni fattar. Och sa ska jag hinna tvatta, for min tvattkorg sprangs snart. Men det ar redan pa G. Sen imorrn maste jag hinna med att fixa mina akrylnaglar pa en annan salong *suck*... Ja, jag har verkligen "riktiga" i-landsproblem. (jag ar ju fran sverige och da ar mina problem oxa fran sverige, var jag an ar. Alltsa i-landsproblem!) Haha.. Nej, men jag maste for mina ar redan fula och jag kan inte ga runt och vara helt fab pa nyar med fula naglar. Och sa maste jag tvatta lite till. Och pa onsdag ska min egna privata frisor fixa mitt har, wohoo! Han ska egentligen bara fona det snyggt, och platta det a là Jennifer Aniston. Men halla, gratis! Han ar namligen inneboende har, och han har fattat tycke for mig sa han fixar mitt har typ nar jag vill - gratis! ;) Jag menar tycke for mig som person, inte som tjej for han ar gay. Bara sa det ar avklarat. Man kanske laser det har, och tanker -" mkt att gora? Fixa naglar hit och dit, fixa har. Hur kan det vara mkt att gora?" Det ska jag tala om for er, som jag namnde ovan sa ar det ngt valdigt vanligt och populart har i venezuela att sa har pa hogtider fixar man allt man bara kan pa sig sjalv pa frisorsalonger. Och eftersom alla jobbar fram tills onsdag(30) sa kan ni ju forsta galenskapen pa alla frisorsalonger i hela f*cking landet! Sa man maste passa pa! Man maste ga tidigt och forsoka klamma in sig ngnstans. Skitbra om man har ngn som kommer hem till en och fixar allt detta, men nej hon som brukar fixa mina pedicures ar namligen ledig och bortrest! Sa ja, jag far val ta och trangas med massa andra kvinnor och gora det basta utav situationen. Men jag kommer inte ut darifran utan valpedikyrerade fotter!!! hahaha.... Och sa ar det aven med naglarna. Same shit, all over again for mig imorrn tisdag. Men det ar det vart, for sen pa nyar kommer jag att vara saaaa fab alltsa, ni anar inte! ;)
Har egentligen inga planer for nyar an, men festa blir det absolut av! Hemma till tolv, nyarsmiddag, gott nytt ar mamma och sen hejda, vi hors den 2:dra jan! Hehe...


fan, jag ville se Avatar i 3D. Men den finns bara i 3D pa spec bios, biosar, bio (eh, hur sager man bio i plural?)  OCh visst vi skulle kunna aka dit, men den borjar sent pa alla. Halvtio pa kvallen! Det ar forsent for att aka sa langt som in till stan osv, spec har i venezuela. Det ar inte en latt grej. For farligt. Ok, om man hade bil men pa en motorcykel liksom? Nej, inte ens kommunalt. Annu mindre kommunalt rattare sagt! Sa da far det bli vanlig Avatar kl 16:25 el 19:50 har i narheten istallet. Blir nog 19:50. Men den ar val lika bra vare sig det ar 3D el vanlig? Jag tanker inte riskera mitt liv, for att se den i 3D. Haha... Och idag ar mandag, sa da ar det halva priset pa biobiljetten. Hehe... bra ju!

ok, har varit vaken i tva timmar nu och ej atit. Maste ata frulle NU! Dor av hunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0