sa dags nu...

2009-12-22 @ 21:16:40
Jag vet att jag kan vara dalig pà att blogga, men ibland har jag verkligen ingenting att skriva da ar det liksom onodigt att skriva! Har fatt klagomal... namner inga namn.. *hostmaiahost* 

Borjar kanna av att jag saknar Sverige. Darborta kanner man verkligen av julandan, jag sa det till Jefri igar att svennarna ar all about christmas. Det ar verkligen en sverige holiday... dom lever for det. hahha... jag tycker faktiskt det. Men mest av allt saknar jag min familj. Sa jag bara vet att snart  kommer vi att aka dit. Jag bara vet det. Vill pussa och bara och bara vara med min systerson Yoel liksom, vill inte missa hans uppvaxt. Jag ska vara den basta mostern ever! Synd for Josse och maia och shannon moahahahahaha! Nar jag kommer finns det ingen competitiooooon! :P Saknar min Jen oxa, maste liksom vara darborta. Idag ska dom gora hallacas (venezolansk julmat) och dricka och ha det trevligt och jag skulle verkligen vilja vara daaaaar med dom! :/ Men snaaaart!

Igar stadade jag, jag hatar att jag ar sa pedantisk! Sa ordningsam. Jag gillar inte att vara det, men det gar liksom inte att ta bort! Ibland forsoker jag agera som att jag inte bryr mig att det finns disk, som om att det gor inget att det ligger massa klader utslangda pa sovrumsgolvet, jag kan ta det sen liksom... NEJ, jag kan inte. Jag maste plocka upp, el diska el whatever sen kan jag vara lugn och chilla. Jag hatar stok. Sa iar var det cleaningday, och jag kanner mig sa mkt battre till mods och harmonisk nar det ar stadat och rent overallt. Jag vet att jag ar skitjobbig oxa mot Jefri, men han ar motsatsen till mig nar det galler stadning. OMG! Den snubben kan lata sina klader ligga pa golvet en hel vecka. Jag tror fan inte ens att han marker om det ar stokigt el rent. Med sig sjalv ar han helt annorlunda, han ar skitrenlig och bryr sig mkt om sitt utseende. Jag brukar saga till honom att jag onskar att han kunde vara sa med stadning... Jag ar varsta Monica (Friends), jag lovar. Jag ar som henne. Lika pedantisk. Sen igar har jag varit pa Jefri med att inte smula ner golvet, att ta av sig skorna i dorren. hahahaha.... och han lyder for annars maste han dammsuga efter sig osv och det ar han ju extremt allergisk mot sa darfor stokar han inte ner.. moahahaha... det ar en win-win situation for mig. ;) Och det ar det viktiga... :P

Och apropa Jefri, igar kvall lag vi och pratade om en salsa lat som vi bada gillar som ar hur fin som helst. Sa bra. Den handlar om en broken-hearted snubbe, som sjunger till tjejen som krossade hans hjarta och han sjunger sa bra saker och man verkligen kanner med honom hur krossat hans hjarta blev. Och att bruden vill komma tillbaks men han pallar inte med att fa sitt hjarta krossat igen... Sa da lag vi och snackade om laten, och sa fragade jag -Jefri vad skulle du gora om vi 2 gjorde slut? Jag sa att om han var otrogen och darfor gjorde vi slut sa skulle jag nog aka till Sverige pa en gang, for att glomma honom lattare. Hellre lider jag av hjartesorg darborta, men jag ser iaf inte honom an stannar har och det alltid skulle finnas en stoooor risk att jag traffar pa honom var och varann dag och att det skulle jag inte orka med pga att jag skulle ju fortf alska honom men inte vilja ga tillbaks for otrohet for mig ar oforlatligt och ja, att se honom skulle gora allt svart osv osv och han sa -men Joanna skulle du bara kunna aka och aldrig mer se mig? Jag:- nej jag inte vilja men vad ska jag gora det ar vad som skulle kravas. Nar jag har kommit over dig sa kan jag komma tillbaks och vi KANSKE kan vara vanner. Jefri:javlar, du ar hard. Jag:  -men vad skulle du gora? Da borjade han gora vaaarsta livsplanerna!! Ba jag skulle flytta dit, och sen jobba hart, skaffa my stuff osv osv... Da sa jag -meeen guuud sa romantiskt! Du tanker pa hur bra ditt liv skulle vara an att ligga och grata over mig?!?! Han garvade arslet av sig, och ba -jag skoooojar! Jag:  -jaja, det sager du bara for att du ser min ogillande min! Jefri: -jag vetefan vad jag skulle gora, skulle inte tanka ngt alls i den stunden bara ma skit och typ vilja do. Jag: -whatever dude, glom det, inget du sager can make it better now. hahahaha min pojkvan ar SA romantisk. Ni anar inte.... suuuper....NOT. Sa jag slog lite pa honom, och han kramade om mig hart och sa att han lovade att aldrig vara otrogen, att han inte skulle kunna leva utan mig, att han skulle forfolja mig till sverige. Jag ba yeah yeah... hahaha...

Forresten, i lordags var jag och fixade mina naglar. Langesen!!! Min fina (icke-romantiska) pojkvan "kopte" dom till mig! Blev glad, och sa nooojd. Jattefina. Behovde det for mina ackliga vanliga naglar var helt nerbitna och fula, men nu har jag fina hander igen och vagar visa dom. Jag pratar overdrivet mkt med handerna nu, ba "lat mig tanka lite pa den fragan" och sa satter jag handen under hakan och ett finger over kinden i tankandes min sa att folk ser mina naglar hahahahaha....


Har har ni en bild pa mina naglar, och pa min tankande (visa naglarna) min. :P


 


 
Och har har ni laten som jag snackade om, den om the broken-hearted man. Den ar sa bra!

Lyrics - Lamento.

Lamento haber sido arrojado al olvido así, por ti.
y sé que pensastes que yo
no iba a sobrevivir, sin ti.
Pero este mundo y sus vueltas dan la oportunidad,
de verte volver, pidiendome que me deje amar.

A ti se te olvido que ayer, rompiste mi corazón.
dejame mirate bien, para decirte adios...

A ti se te olvido que ayer, rompiste mi corazón.
dejame mirate bien, para decirte adios,
mi amor, mi amor...

Y hoy regresas a mi,
sumisa arrepentida y más sensual,
como fuistes capaz,
no vuelves a engañarme mas
ese disfras no servira.

Eres la misma baldolera
que me enseño amarle tanto para el final
dejarme atras.

A ti se te olvido que ayer, rompiste mi corazón
dejame mirarte bien, para decirte adios,
mi amor..

A ti se te olvido que ayer, rompiste mi corazón,
dejame mirarte bien, para decirte adios....

Se te olvido que fuiste dueña entera de mi corazón
se te olvido
y te aprovechaste de que alguien te quisiera con tanto amor.

Se te olvido que fuiste dueña entera de mi corazón
se te olvido
y hoy regresas aqui
implorando mi perdón

Se te olvido que fuiste dueña entera de mi corazón
se te olvido
yo te perdono pero ya no ahy sentimiento, ni mas amor
se te olvido
adios, mi amor
se te olvido..
que lastima

Lamento haber sido arrojado al olvido así, por ti,
ya se que pensaste que yo no iba a sobrevivir sin ti
sin ti...

Kommentarer
Postat av: M.A.H.E.C

hahaha host på dig själv!!!

värsta blogg inlägget också, missade inte en pounkt, I like..

att göra en blogg är ett åtagande! sådeså.. tillfredställa dina läsare, annars skriv dagbok hehe



kom hit bara så lovar jag att du ska få vara moster nummer ett!

Jag e ändå sjölvklar :P höhöh'



miss you, muchooooo'!

2009-12-22 @ 23:18:15
Postat av: Joanna

min fina maia! haha ja jag ska forsoka gora 2 sidorsinlagg i framtiden for din skull hahaha...

2009-12-22 @ 23:40:46
Postat av: Shannon

Hahahahaha jag dör du är fett sööt :D jag kommer stalka dig om du är otrogen så jag e fett romantiskt

2009-12-24 @ 11:32:26     URL: http://bigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0