Christmas Eve

2009-12-25 @ 22:35:12
Igar sa at vi en mysig middag har hemma, och drack lite vin m.m... sen gick jag och jefri hem till Leo, dar han hade en liten julaftonsfest. Vi hade det hur trevligt som helst, drack massor med Cuba Libre(rom och cola) jattegott! Men jag blev inte berusad, blir nastan aldrig det langre. Drack med matta.
Ngt man inte kan saga om Maria, hahaha... Hon blev sa full, och gjorde varsta striptease dansen for sin pojkvan. Jag doooog alltsa, garvade sa mkt. Hon ar sa stord. Nar sen kl borjade narma sig 6 am ungefar ville inte Maria dricka mer. Jag fragade varfor, men hon sa bara att hon var for full nu jag tankte ok dasa... fem minuter senare hittar jag henne inne pa toan spyendes hehe, stackarn. Sa runt sju drog vi oss hemat, har spydde hon lite mer. Hon var SA full, jag ba -hejda maria och hon mumlade ngt tillbaks medan hennes ogon akte bak i huvudet pa henne och sa fick hon varldens kvaljningar haha! Sa hennes pojkvan Henry sa till mig och Jefri att ga hem att han nog skulle bli kvar dar en stund med henne for hon kunde inte ens stalla sig upp fran marken! Haha, jag tyckte verkligen synd om henne, for jag VET vad det ar att ma sa dar for att man ar full/bakfull och det for javligt rent ut sagt. Jag kande med henne. Sa iaf, Jefri och jag gick upp, och vi somnade val runt halv nio pa morgonen. LANGESEDAN jag festade till det sa har, och lagger mig kl nio pa morgonen. Vaknade idag runt halv tre(oxa ett tag sen man gjorde det!) med varldens huvudvark och hungrig som en varg sa jag tog mig en alvedon och varmde lite av allt mojligt fran julbordsresterna igar och at alldeles nyss. Nu sitter jag har, matt och belaten och huvudvarken har gatt over. Skont! Snart kommer Jefri med cola och lite munchies och sa ska vi nog bara ta det lugnt idag och ligga och slappa och titta pa ngn film. Men min jul var verkligen lyckad! Men guuud vad man ater pa julafton!! Finns ju sa mkt mat, och godis och allt mojligt och man bara ater och ater tills man ar sa matt att man inte orkar sta och blir somnig!! Och idag 25:e sa finns det fortf minst lika mkt mat som igar, sa atandet fortsatter. Inte undra pa att folk lagger pa sig pa decmanad. Men inte jag, jag ar forsiktig. :)

Imorrn vill min mamma att vi ska folja med henne hem till sin syster. Hon bor langt bort! Och det ar sa trakigt dar!! Vill inte, och vet inte hur jag ska ta mig ur det har!? Jag sa att jag inte kunde, och hon ba -men jag kan inte vagen dit! Bara Jefri kan!.... usch...

Jag hoppas pa att fa festa till det riktigt ordentligt  pa nyar! :)

Finns inga bilder tyvarr fran igar. Trakigt... Leo tog nagra iofs men vi far se om han lagger upp dom sa jag kan spara dom. Pa nyar MASTE jag ta bilder.

Nej, nu ska jag diska lite. Borde tvatta men jag oooorkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0