Bio...

2009-12-14 @ 01:23:40
Igar var jag och sag 2012. Tyckte den var bra, javligt coola effekter. Kunde vara lite smatontigt ibland, dom kunde ha besparat oss dom "roliga" kommentarerna ibland som skadisarna la. Hade jag varit i en san sits hade jag knappast skamtat ngn gang under hela det dar hemska. Men den var bra. Helt klart en film man maste se pa bio, for hemma ger det nog inte samma effekt. Just det, dom kunde ha skippat Bentley smygreklamen oxa, for det var INGET smygis med det alltsa. Nar ni ser filmen, kommer ni att fatta.
Nu vill jag se Final Destination 4 3D och My bloody valentine 3D. Det lar ju bli haftigt.

Har haft en mysig helg, lugn. Snart ar det jul. Vi har pyntat har hemma jattefint, blev supermysigt! :) Var tvungen annars skulle jag aldrig komma in i ratta julkanslan, fast jag ar inte sa varst "julig" av mig anda. Vill bara att detta ar ska ta slut, for nasta ar kommer mina systrar och min systerson hit och det ar mitt basta! Det ser jag framemot som en griiiis!

Nu ska jag se History of violence med Jefri.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0